2008年8月17日 星期日

Yes, I will

After that night, I realised how bad I were. The reality upset me but somehow I told myself, that is why I need to improve.

I love your self-opinionated.
I love your self-centered.
Because you are so real.
I were afraid of well-behaved child because I do not know where do they hide their true feelings. Were they apathetic? Or their mind has already deadened?I do not know.
I love you for being imperfect.

Will you still love me tenderly when we are aging?
Yes, I will.

那一夜,才知道自己有多麽不好。你說的話,讓我覺得難過,可是我知道那是事實,深層地想,也因爲是這樣,我才能夠去修改自己的錯誤。


我喜歡你的自以爲是。
我喜歡你的自私。
因爲你很真。
太乖巧的小孩會讓我覺得害怕因爲我不知道他們真正的心情被埋沒去哪裏了。
他們麻木了嗎?還是他們的思想近乎麻木不仁了?我不知道。
可是,我卻如此喜歡你的不完美。


老了的時候,你還會撫摸我的頭髮,叫我傻瓜嗎?
會。我會。


沒有留言: